Повернення і обмін

Повернення і обмін товарів належної якості:

Повернення і обмін товару належної якості провадиться протягом 14 днів з моменту покупки. Важливо, щоб вся упаковка, бирки і чеки були збережені, а сам товар не був у використанні. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти. Претензії по зовнішньому вигляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає замовленню. Послуги транспортної компанії сплачує клієнт.

Повернення і обмін товарів неналежної якості:

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті (розмір, матеріал, модель і т.д.). Так само це може бути заводський брак (наприклад, розійшлася строчка, поріз на шкірі і т.д.) Відмінність упаковки, бирки і т.д. від заявленого на сайті опису (фото) не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів, текстур і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора. При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності співробітника Нової Пошти. Претензії по зовнішньому вигляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті. Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар на момент отримання повністю відповідає замовленню і не має дефектів. У разі браку повернення і обмін товару здійснює інтернет-магазин. Послуги транспортної компанії сплачує клієнт.